Haha, skön jag eeeee!

Klockrent att jag säger att jag ska börja blogga igen å så går de två dagar utan bloggning direkt xd
Jag har bara inte tid å starta datan varje dag för jag e ute typ hela dagarna å har en cp moil så jag kan inte ha blogg skit på den :p
Men jag ska iallafall försöka blogga så mycke som möjligt nu :)
Idag va jag på läxläsningen efter skolan (pluggis, aa fast ne) så kom hem vid typ halv fyra, sen dess har jag vart hemma hela dagen, tråkigt men aja :p
Imorn drar jag till mamma i Sandviken, roligt de iallafall :)
Men ja, jag ska försöka uppdatera er imorn om mamma har internet å så :)
Puss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!