Tjo!

Sitter just nu hos mamma å kollar på tv.
När jag kom fram till Gävle vid 11.30 käkade jag å mamma sen kollade vi runt lite i affärer, de va ju så mysigt väder så vi passa på :)
Jag köpte ett linne till mig själv å två till mamma eftersom hon har fyllt år, så hon fick det som sen födelsedagspresent :)
Sen drog vi hem vid typ halv två å kom hem runt två halv tre :)
Sen nu har jag bara kollat på tv:n typ å mamma har suttit vid datan därför har jag inte kunnat blogga förns nu :p
Men ja, de va väl typ allt jag hade å säga, men vi hörs mer senare eller imorn!
Puss!
Bild sen förut -bildbrist-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!