The winner takes it all.

Hejsan!
Blev väckt halv 9 idag för jag å pappas tjej skulle upp till frissan här i älmsta å visa mitt hår.. Jag har ju varit svarthårig men bestämde mig att jag ville gå tillbaka till min naturliga hårfärg, blond. Jag har gjort en avfärgning å sen blekt typ 9 gånger, vilket inte har varit så bra för mitt hår, de har blivit riktigt tunt! Men hon som jobba på frissan sa iallafall att jag först skulle färga mitt hår i en typ guldig färg just för att jag ska få en jämn färg i håret (just nu har jag typ 3-4 olika färger i håret sen jag blekte de från halvrött..) sen ska jag göra slingor å tillslut kommer de bli blont, happyface!
Efter vi hade vart hos frissan gick vi till ica å åt frukost, gjorde aldrig de hemma :)
Nu sitter jag i soffan å kollar på MTV disaster date så himla kul program! :p
Har inte så mycke mer å skriva just nu men vi hörs senare! :)
Pöss!




Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) En liten fråga, har du provat att bleka tänderna någon gång? :p Kram!



Ps. Förresten, tävla gärna om ett par sjukt snygga spegelglas pilot-brillor från Nueu på min blogg! Det är nästan inga deltagare :P Med andra ord; stor vinstchans. Direktlänk till det: http://sannalitens.se/2012/march/tavling.html#comment

2012-03-09 @ 14:47:06
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!