sorry sorry!

Förlåt för att de inte har blivit så mycket bloggande nu dom senaste timmarna!
Men ja, jag åkte hem vid sju tiden å när jag kom hem kollade jag på big brother live, tack bror för att du lånar ut din data till mig, älskar dig!
Tyvärr blir det inte att jag åker till syster imorn eftersom jag fortfarande har feber, FML! Vill verkligen upp till min syster saknar henne, jörgen å molly skit mycke! :(
Just nu ligger jag i sängen å kollar på One Tree Hill så underbar serie!! Love it!
Nu ska jag iallafall sova så vi hörs imorn! :)
Pusspuss!




Kommentarer
Postat av: Sassäh

God morgon kära du! :) Dagens blogg vinnare är nu utsedd. Kika in hos mig och se om det blev du! Blev det inte du, håll utkik efter nästa gång. KRAM.

http://nojjz.blogg.se

2012-03-09 @ 08:05:32
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!