Godnatt på er!

Nu ska jag gå å lägga mig, har precis kollat klart på Big brother :)
På tal om Big Brother, de börjar fan spåra.. Alla i huset typ strular med varann dom går runt nakna för de e enda sättet för dom att få uppmärksamhet, snälla klä på er människor!
Men jag älskar fan Joe å Tenny, love them! Vilka e era favoriter i Big Brother? :)
Sen tycker jag att Camilla å Amandus passar sjukt bra tillsammans, så söta!
Aja, nu ska jag som sagt sova :)
Fortsätt gärna kommentera som ni gör, vi blir så sjukt glada när ni gör de :D
Puss på er kära bloggläsare! :*




Kommentarer
Postat av: Johanna Christoffersson

SV: ja, det är alltid roligt att höra! Även om det inte är någon man pratat med innan heller. Att få höra peppande ord är så roligt! :D

2012-03-05 @ 23:28:20
URL: http://rosaprickaar.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej! Idag ska jag jobba 14 timmar i streck. Liiite tungt kommer det bli. Fast det längsta jag jobbat var faktiskt 16 timmar. Hur långt är det längsta du jobbat i ett streck? Kram!

2012-03-06 @ 07:55:05
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!