BB

just nu så kollar jag och bella på bigbrother!
Vi tycker fan synd om joe :( stackarn har ju gått å blitt kär i sveriges största slampa (Hanna w) Men nu verkar han iallafall va lugn å han fick ju sin hämnd genom att lägga en lök under Hanna's kudde, haha! Rätt åt henne..
Är det bara vi, eller stör ni er också på att det är jävligt många pauser, och så ofta också?!
aja, nu ska vi fortsätta kolla på bigbrother och sen ta en dusch. Vi kanske mobilbloggar via min iPhone i sängen eller nåt, vem vet? ni får se ;)
Pöss



Kommentarer
Postat av: Lil bex'

Som ni kanske märkt har jag haft bloggpaus och undrar nu om ni vill att jag ska komma tillbaka eller tycker ni att jag ska sluta blogga ?

Puss / bex.

2012-03-04 @ 22:16:57
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!