Tjena tjena!

Blev väckt av pappa runt 11.30 å gick då upp å käka frukost, efter de har jag bara suttit å spelat typ, xbox, rainbow six vegas2, awesome!
Idag mår jag helt okej, är bara lite snorig och har ytterst lite ont i halsen :)
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. Blir väl bara ta de lugnt som jag gjort sen i onsdags :p
Men ja, imorn är de iallafall inte skola för mig, har looov! Så jävla skönt!
Har en liten sak som jag kanske ska göra imorn, som ni får se sen på bloggen ;) Hihi, säger inget om vad de e tills jag har gjort de!
De här var allt jag hade å säga för tillfället, men vi hörs senare! :)
Peace out!

Bild från när jag va hos Tobbe med några för ca ett år sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!