tjeina

Förlåt för att jag inte blogga igår men hade inte tid..
Va först i skolan sen drog jag, Elida å Fia till norrtälje, vi åkte buss men sen ringde Jimmy Fia å sa att vi skulle hoppa av vid svanberga å åka bil me honom till donken så vi gjorde så. Sen skjutsa Jimmy mig å Elida hem till Tobbe å han visste inte om de, hihi.. sen drog vi tre in till älmsta å lodade vid ica, drog hem vid nio sen, så där har ni förklaringen till att jag inte bloggade igår :p
Idag drog jag först till skolan på morgonen men drog hem igen vid typ halv elva, hade så jävla ont i magen.. Har legat i sängen ända sen dess, så rolig har min dag varit!
Nu ska jag gå å käka, pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!