They see me rollin'

Nu sitter vi här (jag å Adelia) at Adelia's place, fuck yeaaaah!
Blir att sova här för mig inatt, hihi :)
Energidryck chips å choklad käkar vi, ja vi är tjocka! (raaaandom)
Idag gjorde nationella i svenska (muntliga) jag å Adelia gjorde tillsammans å de gick faktiskt ganska bra kändes det som :)
Vi drog till norrtälje efter skolan å käka på subway å kolla runt på H&M,nice de! Sen drog vi home to me å hälsa på min älskling Pysen (min orm)
Ja, vad ska vi skriva...hm....
Vi lovar att bli bättre på att uppdatera bättre men vi har som sagt vart i Norrtälje igår å idag därför blev de lite dålig uppdatering..
Men det var allt vi hade att skriva, puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!