The Voice

Vart att vi kolla på the voice sverige istället för en film, de e rätt bra ändå, älskar att Petter e me i juryn :D
Sitter å käkar godis också, mwehehe c:
Om ca 1 timme så kommer jag lägga upp två som har gillat min status på facebook å skriva lite om dom :)
Har ni hittat nån favorit i Big Brother förresten?
Jag gillar faktiskt Tenny lite, han e fan skön xd sen gillar jag Camilla tror jag hon heter, hon med as lågt blondt hår, hon e en av dom som inte verkar falsk, som typ Hanna.W snälla hon e så dryg å verkligen osäker som dom i huset säger.
Men ja, de va allt jag hade å säga just nu.
Pusspuss!




Kommentarer
Postat av: Fanny Leffler

Vart går BB? ^^

2012-02-24 @ 21:48:04
URL: http://fannyleffler.blogg.se/
Postat av: Fanny Leffler

sv: haha tack, sjukt efter här...^^

2012-02-24 @ 21:57:55
URL: http://fannyleffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!