Sorry!

Hej, förlåt för atgt jag inte bloggat tidigare men hqar inte hunnit.
Åkte som sagt ålandsbåten med mor min å de va supermysigt! :) Fast de gunga lite för mycke, haha.
Kom fram till Grisslehamn igen vid typ halv tre å då åkte jag me pappa till hallstavik för han skulle jobba, vi va där till fyra sen drog vi hem igen :)
Käka mat å sen satte vi (jag, pappa, Sari, Sari's son Niclas, å hans tjej) oss å kolla på film, tio orsaker att hata dig, tycker den e rätt bra faktiskt :D
Duscha nyss å nu sitter jag här å bloggar, de va typ min dag de :p
Nu ska jag krypa ner under täcket  å kolla på några OTH avsnitt sen blir det sova eftersom de e skola imorn, fml..
Peace out!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!