redbull är gott

Lite random rubrik, men det är sanningen.. Haha
Idag har jag inte haft tid med att blogga. För jag har varit i norrtälje, kollat lite runt där och köpt lite saker.
Men nu är jag hemma, eller jag har varit det ett tag. Men jag har fixat mitt hår och löshår. Jag har haft en "färgbomb om ni vet vad jag snackar om. Det är som en hårinpackning som har samma efekt som ett silverschampoo fast det här är skonsammare :) Super! det gillar vi.
Så nu sitter jag och pratar med micke på skype och väntar på att mitt löshår ska torka!
Jag kan ta en bild med håret sen om det blir bra, det vill säga om det blir samma färg och inte grått eller nåt konstigt :s
Hoppas det här blir bra.. Önska mig lycka!
hittade en gammal bild på mig och bella :P söt va, eller hur?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!