Kunde vart gladare

Godmorgon!
Idag så försov jag mig, väldigt kul.. väldigt kul.
Men det finns inget att göra åt saken ju ja, men jag ska nog bara ta något att äta och sen åka till skolan. Min käre mor skjutsar mig :)

Men jag måste berätta något!!!!
igår när ja sprang till bussen så råka jag tappa mobilen i snön! Så nu är den typ helt sönder, fungera bra i början efter jag tappa den men sen på kvällen kunde jag inte skicka sms eller knappt prata. Och till sist så skulle jag ladda den, men nej! Det gick ju inte heller, kul (Y)
Vad fan ska man göra liksom?! nee, jag är på depp humör..
där är ja iaf lite gladare..

Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!