Hello

Fick några trevliga kommentarer i förra inlägget å man blir verkligen jätte glad av dom!
Några säger att jag ska kry på mig å jag försöker så gott jag kan! :)
Hoppas ni läsare hade en grym fredag, å inte är för bakfulla när ni läser det här, haha ;)
Själv hade jag en mysig hemmakväll med china mat till middag, som jag dock knappt kunde äta, min hals ville inte alls ha den maten.. :( sen vart de tv med godis å chips med pappa å min låtsas mor :)
Min kväll slutade nu med karate kid å att höra min pappa snarkandes i soffan å sari (som min låtsas mor heter) hade gått å lagt sig :p
Nu blir det att somna (FÖRSÖKA) till shaggy dog, haha. godnatt på er! :)

Gammal bild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!