Hej hej

Just nu är jag hos micke, vi sitter och kollar på tv, softar lite.
Igår så var vi på Vintercirkusen, det var faktiskt rätt så roligt, fast jag inte var helt frisk :p hehe..
man träffade roligt folk och hade det skoj!
men sen lite senare, jag vet faktiskt inte när men så hämtar min käre storesyrra mig (tror jag ? )
haha.. jag måste ringa och fråga.
Och jag måste säga att vädret är helt fantastikt!
Soligt och man märker att snön smälter bort, det ger mig vårkänslor! YEEY!
Men är det bara jag som längtar så himla mycket till sommaren?
Jag vill shoppa sommarkläder och skor och sommarsaker!! så jag måste spara lite pengar kanske? ;)
Aja, micke lackar för att jag bloggar, kul (Y)
..tummen upp.
så jag får väl sluta skriva detta inlägg.
en bild på när min lilla älskling var liten..



Kommentarer
Postat av: Ebba och Molly

hej fin blogg.

Vi har helgens blogg som avslutas i kväll så passa på, skulle vara roligt om du ville vara med

2012-02-26 @ 15:51:19
URL: http://mecandyy.webblogg.se/
Postat av: Linn

Hejj,

Gud vad fin blogg du har. Skulle gjärna vilja ha tips om vad du tycker jag ska göra :)<3

2012-02-27 @ 00:27:07
URL: http://kezoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!