Fia Eriksson och Tobias Olsson

Fia Eriksson min bästavän, den jag verkligen kan prata med om allt, jag älskar dig underbara vän!
De finns ingen person som du, ingen annan som kan dansa som oss på The Wave ;)
Du betyder verkligen jätte mycke för mig jag hoppas du vet de!
Inget ska få förstöra våran vänskap, vi ska vara vänner livet ut.
Jag är så glad att vi blev vänner å att vi går i samma klass, utan dig skulle jag inte klara dagarna som varit i nya klassen.
Du är en av dom som betyder allra mest för mig, en av dom som får mig att vilja gå upp på morgorna å får mig fortsätta kämpa.
Du är den jag älskar att snacka skit med för vi har oftast samma åsikter om dom vi snackar skit om, heh.
Du ska veta att du har gjort mig till en ny person, en bättre person, även en person med halv dialekt som jag fått av dig å sjukt dålig humor, du har fått mig att kolla mig i spegeln hela tiden just för att du gör de, du har gjort så att jag känner att jag måste borsta håret efter nästan varje lektion.
Jag älskar dig verkligen Fia, min syster, min bästavän.



Tobias Olsson
Vi var väldigt bra vänner förut, du va faktiskt min bästa killkompis, men sen hände de något jag vet inte vad, men vi slutade snacka helt.. De va riktigt tråkigt, nu snackar vi iallafall lite mer, men fortfarande inte lika mycke som förut.
Vi har sjukt många minnen som jag verkligen älskar att tänka på, som t.ex på påsklovet för ett år sen hemma hos dig, haha!
Men ja vad ska man skriva om dig? Du har en sjukt härlig personlighet!
Du är en grymt bra vän!




Kommentarer
Postat av: Celine ♥

Sugen på en ny och fräsch design? Nu kan ni beställa en design från 80-300 kronor(20-40 för endast header/bakgrund)! Kolla in min blogg klicka på länken högst upp i menyn för att läsa mer.

Kram! ♥

2012-02-24 @ 22:47:05
URL: http://celinejaarnek.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!