At mickes place

Just nu är jag hos micke.
Vi åt nyss, vi åt sån där micro pizza, och jag åt gorbis :) mums!
Micke har laddat ner big brother 24/7 den nörden! först så gillar han abslolut inte bb typ hatar det och så tvingar jag honom att kolla på ett program och ja nu, nu så har han laddat ner det, den lilla jäveln ;) Men jag älskar han ändå!
Men jag får väl inte blogga så mycket, han börjar väl lacka snart eller nåt. haha..
Vi hörs lite senare, jag får väl smygblogga via mobilen eller nåt ;)
Aja, Pöss pöss!



Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vilken hårfärg ska jag välja näst? :)

2012-03-01 @ 00:23:35
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!